Kimood on bränd, mis keskendub kottide ja aksessuaaride disainimisele ja tootmisele juba alates 2010. aastast. Kimood pakub mitmekesist kollektsiooni, mis on suunatud ettevõtete kommunikatsiooniks, motivatsiooniüritusteks ja sündmusteks.

Kimood rõhutab looduslike materjalide, nagu orgaaniline puuvill ja džuutkangas, ning taaskasutatud kiudude, nagu puuvill ja polüester, kasutamist, toetades seeläbi ringmajandust. Kõik tooted on sertifitseeritud tuntud märgistega nagu OEKOTEX, GOTS, GRS ja OCS, ning ettevõte pöörab suurt tähelepanu oma töötajate töötingimuste parandamisele, tehes regulaarselt auditeid partneritehastes. Kimood brändi prioriteediks on keskkonnamõjude minimeerimine ja sellega seoses kujundatakse ümber ka oma pakendid ja kasutades 70% taaskasutatud papist karpe​.

Kimoodi ja K-Up'i ühisprojekt K-Loop keskendub keskkonnamõju vähendamisele, säästes energiat, vett ja jäätmeid ning vähendades jäätmete teket. Projektis rõhutatakse tootmisjääkide sorteerimist ja taaskasutamist ning taaskasutatud materjalide kasutamist, et vähendada tootmise mõju keskkonnale. K-Loop on eetiline ja jätkusuutlik ettevõtmine, mille eesmärk on kujundada praktilisi ja trendikaid tooteid, kaitstes samal ajal planeeti.

Kimood

Kimood

Show filters